Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, April 7

Ujian Prestasi 1

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...bersyukur mama pada Allah sebab bagi mama anak-anak yang bijak. Walaupun cuma ujian tapi sekurang-kurang nya ia menjadi pengukur buat anak-anak mama sama ada belajar dengan baik atau tidak. Malam tadi mama tengok dalam SAPS ONLINE keputusan ujian sekolah kebangsaan sangat teruja. Baik Amar mau pun Ashraf, kedua-duanya dapat keputusan yang sangat baik. Mama pun belum tentu boleh buat. Bayangkan Ashraf bersaing dengan 400 lebih pelajar, Amar pula 360 lebih pelajar. Fuh!!! Memang hebat.






Insyaallah peperiksaan akan datang pasti anak-anak mama boleh buat lebih baik lagi. Pagi tadi masa kita tunggu Amsyar keluar dari Pasti Amar bagi kad prestasi dari ustazah sekolah agama. Keputusan sangat wow juga. Syukur pada Allah memudahkan urusan anak-anak menghadapi ujian dengan baik.

Moga kejayaan sentiasa mengiringi anak-anak mama.

Mama simpan sini kenangan untuk anak-anak mama, mungkin suatu hari nanti kad dan kertas keputusan peperiksaan akan hilang tapi gambar ni pasti tak akan hilang dan mama akan simpan semua kenangan anak-anak mama untuk kamu semua ingat sampai bila-bila. Mama dan ayah bersyukur sangat walaupun mama dan ayah tak sempat nak mengajar kamu semua tapi keputusan yang kamu semua dapat cukup menggembirakan kami. Semoga Allah lindungi anak-anak mama semua.

No comments: