Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, April 11

Assalam...

Kerja aki setiap hari tak pernah kurang, bila ada masa senggang dapat tengok fb, whatsapp kawan-kawan pun dah kira ok sangat lah tu. Kalau tidak makan pun tak tentu hala, lagi-lagi sejak aku kehilangan kawan makan tengahari. Aku seorang pekerja bangsa melayu yang ada, kembali seperti 2 tahun lalu. Sedih tapi niat nak cari rezeki halal, aku gagahkan juga layan perangai sorang-sorang kawan kerja lain.




Inilah kerja yang tak pernah habis, selesai 1 datang lagi 3, geram juga tapi bila dah biasa aku tak pernah merungut pun. Mereka bagi aku kerja jadi tak perlu aku termenung mencari kerja.


Sila jangan muntah lihat tuan tanah yang pura-pura menulis. 😁

1 comment:

Anonymous said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)