Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, September 15

Kupon Letak Kereta Vs Pas Bulanan

Assalam...

Pening kepala bila nampak MBSA letak kain rentang menyatakan tidak lama lagi kawasan pejabat aku diwajibkan membayar parking kenderaan. Rasa terdera pun ada sebab dipaksa kan. Ada juga kalangan rakan sekerja dan jiran sepejabat yang menumpang parking kenderaan mereka di Giant. Cuma perlu menapak sedikit la. Aku? malas! Haha...jadi penyelesaiannya bermula bila pihak MBSA mulakan hantar penguatkuasa datang meronda. Haih...kelam kabut jadinya nak tak nak terpaksa bayar kompoun RM 30.00.

Syukur sebab aku bayar awal sebelum jadi dapat diskaun cuma bayar RM6.00 sahaja. Kebetulan MBSA memang ada buat kempen diskaun 70% masa tu.



Alang-alang bayar saman terus beli sekali pas bulanan ni, senang hati nak buat kerja. Penguatkuasa nak meronta bila-bila masa pun aku tak kisah. Agak berbaloi bayar pas ni sebab memudahkan kerja aku yang ada anak 3 ni kalau pergi kawasan yang dikenakan bayaran parking oleh MBSA.

No comments: