Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, April 7

3 : Check up Minggu Ke 36

Assalam...

Pejam celik pejam celik dah masuk minggu ke 36 minggu ni. Ha...seram dah mula ada ni ye la walaupun ini kali ke 3 tapi tetap juga seram. Dear pun aku siap ingatkan kalau tiba-tiba aku minta balik tu balik je la. Hehe...

Alhamdulillah setakat ini baby membesar dengan sempurnanya, dan sudah mencecah 3kg. Ini buat aku seram sebab aku takut makin membesar dengan jayanya pula nanti. Haih...pape pun ini perancangan yang Allah dah aturkan untuk aku kan. Terima je apa pun yang di berikanNya.

Hari Rabu lepas cek up di Barakah dan sepatutnya ke klinik desa tapi aku tak pergi klinik desa pun. Cuma pergi Barakah sahaja. Sebab sudah masuk 36 minggu ni mesti jenguk klinik desa setiap minggu. Tak kuasa aku nak minta bos keluar awal je tiap minggu. Bos pun kalau boleh tak mahu bagi sebab kerja memang dah berlonggok-longgok menunggu.

Jadi sekarang memang tak nak jejak kaki ke klinik desa lagi, menunggu tiba masa bersalin dan cek up last dengan Dr. Khiriah pada 27 april nanti. Harap-harap semuanya berjalan lancar walaupun berkemungkinan tiada peluang baby keluar disambut oleh dia. Hehe...dia bercuti seminggu masa due.

No comments: