Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, April 4

Mengaji Dan Mewarna

Assalam...

Lama pula menghilang, entry birthday Amar mujur sempat buat juga. Ashraf demam sudah 4 malam, syukur sekarang sudah kembali sihat. Kemudian sibuk dengan kedatangan mak di rumah baru abang. Bukan sibuk tapi lebih kepada menyibuk! :p

Jadi untuk minggu ni akan cuba menulis dengan lebih rajin lagi. Haha...

Amar tak pakai baju sebab cuaca petang yang panas.

Sampai terlepas crayon sebab mahu kejar kamera.

Sambil mewarna kami dengar ustaz Zambri mengajar.


Patah-patah dek kerana berebut.

Simpan dalam mangkuk senang nak cari.


Huhu..minggu ni rumah dah jadi macam tadika pula aku rasa. Nak tengok tv pun perlu berebut...hehehe Bukan sebab apa sekarang aku suka pasangkan vcd mengaji di tv sebab Amar dah pandai tekan di laptop, lagi pun kalau tengok di tv senang aku nak buat kerja. :p

 

2 comments:

Yaati Nor said...

bagus la..dah pandai anak2 ko warna..nama2 anak2 aku aku confuse la..zahra tak mahu colour cepat bosan agaknya..kat sekolah tak tahu la mcmn..huhuhu risau gak aku..

Azian & Zaini said...

haha...derang ni aku bukan bagi mewarna setiap hari, kalau tidak maunya derang pun bosan...ada hari aku bagi mujur derang nak main juga

tak pe, pelan-pelan...tak payah paksa nanti2 minat la dia tak pun dia ada minat yang lain kot