Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, January 29

RV Meleleh

Assalam...

Hujung minggu lepas aku diminta untuk membantu abang aku menjaga 2 orang anak lelakinya. huhu...memang dah agak rumah mesti meriah dengan bertambah 2 kanak-kanak lelaki. Amar dengan Ashraf memang seronok sebab abang boleh main sama.

Macam nak roboh rumahaku dibuat mereka. Tapi Alhamdulillah senang sangat pun nak jaga, mereka pun dah besar kan seorang 6 tahun seorang lagi 5 tahun.

Biarkan main, aku layan buat kerja rumah sambil tengok tv. Bilatengahari bagi makan apa yang ada memandangkan aku tak simpan stoklauk bila hari bekerja. Ha...makan sambal ikan bilis pun bertambah-tambah tau. Suka tengok derang selera makan.

Kakak ipar bagi RV meleleh ni dengan chesse kut. Tapi chesse kut Amar dengan anak buah sebelahdear yang makan. RV pun aku makan petang-petang. Sejuk sebab simpan lama dalam peti ais kan. Baru syok makan.


Alhamdulillah rezeki datang, tak payah minta-minta terus dapat. Hehe...terima kasih ye kak! :)

No comments: