Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, September 26

12 minggu

Salam Aidilfitri...

Skarg dah ada kat klang dah, kelmarin blik tp baru hari ni dpt update blog. Nak update semalam badan demam plak. Ni pun baru lepas pekena nasi lemak MIL masak, fuh...berapi tul! hehehe dah la time pose2 tu hari memang nak sgt makan nasi lemak sambal sotong, hari ni baru la dpt tu pun pasal dear yg g beli bahan & tinggal MIL je la nak masak. Aku takat tolong jugak la sket2.

Semalam g klinik, ingt pas tu nak g braya tp dengan hidung yg nak dilap je ni. Malas lak rasa nak pg, nasib baik dear pun on jugak pasal cian tgok aku kot. Tak g braya ngan aku dear g lepak lak ngan member2 dear pas aku tido. Hampeh tul, subuh2 baru ingat nak blik. Siap sarapan megi goreng kat mamak plak tu. Ishk...cian aku tido sorang2.

Kat klinik semalam tak de org sgt la, tp pas aku kuar ramai la plak. Pasalnya aku g scan skali la kan, dah alang2 g klinik lg plak dah cukup sebulan dari tarikh yg doc bg bulan lepas. Cite pasal scan?...ehmmm time ni br la dpt tgok 1st time our lovely bby, dah 3 bulan la plak baru aku tau. Aktif plak bby ni pasal time tgh scan siap blh lompat2 lak, agaknya hepi la kot pasal aku dah tau brape usia nye.hehehhee

3 bulan dah so pas ni kene g wat buku merah la kat klinik kerajaan. ehmmm agak2 lambat tak ek proses tu, pasal ingt malas la nak ponteng keje lagi. Dah cuti seminggu tambah lak sehari lagi. Dear sempat la rakam sket tp bese la br 3 bulan kan, bby dah nampak jantung, jari, tulang blakg cume blum nampak bentuk bby sgt la. Huih perasaan jgn ditanya la kan, excited pasal tau2 je dah 3 bulan. Lg 4 bulan kene wat kenduri kalo ikut adat jawa sini la. Mak aku tak de nak watnye la, mak tinggal jaga aku time pantang nanti je la.

Ok la nak update gak pasal raya tp ntah la nanti2 je la pasal skrg ni sibuk tul ngan akutiviti raya. Ptg ni lak nak g Kuala Kubu pasal ada sepupu tunang lak. Esok mesti nak rehat2 pasal luse dah nak keje, tak de mood la nak keje. :)




No comments: