Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, October 31

Reunion Housemate 2008

tingat member satu umah mase blajo kat poli dulu...mase tu mcm2 peel la... ade yg bangun lambat la, ader yg gosok baju last minute la...name je pompuan tp kalo dah tibe time malas tu..

lg satu tang masak lak...ader je yg nak lepas tangan..kalo tang nak buang sampah tu lagi la..mcm2 la

tp bile skali dapat jumpe...fuh hepi tul la rasenyer..maklumla ade yg last jumpe mase konvo je..skarg zila ngan aja dah ader hepi femili (ader anak sorang satu)..aku ni masih menunggu rezeki jatuh ke perut...hahha


ni la dier geng budak satu umah aku dulu...
kalo dulu aku dok seblik ngan yati tu mcm2 la citer cinte dier ngan pakwe dier yg aku tau..tp ntah bile la aku nak mkan nasi minyak ko ne ek?sabo je la...
kak zai lak bese la kalo time exam dier la yg hilang dulu...(hilang g study kat luar la...)yg ni pun blum nikah lg...jgn tunang lelame la, mcm masalah timbul lak nanti..cepat2 la nikah ye..sonok kawen ni..
si zila tu plak aku dulu tak kenal pun sape dier tp ntah cam ne bleh rapat pun aku tak tau..sampai la ni, kebetulan aku kawen ngan org sekampung ngan laki dier jugak..nasib aku la dok dekat ngan dier..
aja lak baru je kawen mase raye tahun lepas...tup2 dah ader anak lak raye taun ni..tu pasal terkene buatan org la tu...
ni pun ader 2 org lagi ni yg kurang..kalo ader sume mau tak muat la umah si zila tu...pompuan ni kalo jumpe laki sume tolak tepi...nasib baik la geng laki kitorg ni pun ngam2 gak la sesame diorng dok citer...
papehal pun hopefully next year akan ader lg la kitorng nyer reunion cam gini..sgt best!bile dapat jumpe, borak2 n tukar2 gosip panas ke...
enough for my first blog...

No comments: